Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Az utóbbi napok

2009.10.24. 17:05 szpiti

Na most megint kicsit inaktív voltam pár napig, összefoglalom, hogy mi is történt ebben az időben.

Kedden elmentünk megnézni a Liverpool meccset. Ha BL-t akarok nézni valami kocsmában, akkor muszáj angol csapatot választani, a többihez elég sokáig kell keresni a megfelelő pub-ot... Pedig most szívesebben néztem volna a Lokit.

Mivel egyik nap sincs órám délután 2 előtt, így igen kényelmesek a délelőttjeim, általában 11 körül kelek :) Szerdán a legizgalmasabb dolog az volt, hogy kimostam a ruháimat :)

Na de csütörtökön. Elmentünk a már említett EY előadásra, aztán órám volt 2-től 7-ig. De nyolckor már kezdtük az alapozást, mert a VUB-n volt egyetemi buli. Egy baszott nagy sátorban, ahol már voltunk korábban is, ez a hagyományos bulihely, ráadásul a téma Erotic Party volt, kihagyhatatlan :)
Méltó volt az elnevezésre, mert nemcsak sztriptíz volt, hanem vizespoló verseny is, sőt, hogy a lányoknak is kedvezzenek, vizes alsónadrág verseny is :)
Ez nagyon kemény volt, kb volt 12-13 versenyző, mindenkire ráadtak egy fehér boxert, aztán elkezdték locsolni a vízzel. A közönség kedvence az a srác volt, aki amint fellépett a színpadra egy mozdulattal szabadult meg az alsógatyájától, majd nagy táncba kezdett :) Nyilván mindenki egyből mutatta neki, hogy 3 centi, szóval vegyen vissza, de láthatóan élvezte a dolgot :)))

Ezek után jöttek a lányok, itt is volt kb 12 versenyző. Hát nem sikerült a legszebb virágszálakat megtalálni, gondolom az volt bevállalós, akinek már nincs vesztenivalója :) De azért 2-3 résztvevő nem volt rossz, csak azért nem az én favoritom nyert, mert a döntést a közönség reakciójára bízták, amit egy srác hirdetett ki a mikrofonba, és ez szerintem nagyon szubjektív volt... Mindegy volt mint mondott a közönség, a srác döntött...

A másik nagy része a bulinak az volt, hogy amint azt már korábban meséltem, felhívták a figyelmünket arra, hogy ezeken az egyetemi bulikon nagy divat a sördobálás. Isszák az emberek a műagyang pohárban a sört, majd amikor bennemarad kb egy deci, azt bekúrják a tömegbe.
Na hát ezen a bulin ízelítőt kaptunk ebből, voltak részek, amikor úgy záporoztak a sörök, hogy csak úgy kopogott a tarkónkon a műanyagpohár... Ez ugye kurva szar érzés, de amikor ezen felbátorodva mi is elkezdtük dobálni a söröket, na az nagyon kemény volt!! :) Szerintem én olyan 4-5 poharat dobhattam be, és mindegyik után leírhatatlan ezdekurvajóvolt érzés kerített hatalmába, így már alig vártam a következőt:))

Pénteken nehéz ébredés után lenyomtam egy órát az egyetemen, aztán este Hippie témájú buliba mentem a student house-ba. Nekem semmi hippie közeli cuccom nem volt, de az emberek kb fele nem volt beöltözve, szóval nem volt gáz. Annyi ember volt, hogy mozogni is alig lehetett, de legalább megint találkoztam pár új arccal...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr701472122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.10.26. 01:28:32

Ez a sördobálós buli elég alpárinak hangzik, ilyenbe mindenképpen menjünk majd, szerintem élvezném...

szpiti 2009.10.26. 10:59:08

@viti2:
Ez kb két hetente csütörtökönként van, szóval még jó is lehet nyitónak :)
süti beállítások módosítása