Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Milyen cuccaim lesznek....

2009.11.26. 19:21 szpiti

Vá, már kegyetlenül izgatott vagyok, mert a héten olyan dolgokat zsíroztam le, alig várom, hogy a birtokomban legyenek :)

Apropó nem felejtettem el a beszámolókat, meg fogom írni (na ezt nem így értem: "még egyszer mondom, hogy Orbán Viktor is megértse: nem-lesz-gázáremelés", hanem tényleg meg fogom írni), de nem akarok kihagyni semmmit, várok még pár képre, szóval fasza lesz.

Na most viszont egy gyors random poszt:
- ma jégeső volt. Ezelőtt három napig vízszintesen esett az eső. Egy madridi srác, aki 4(!!!!) évig fogja itt csinálni a phd-jét, azt mondta: " I hope I can leave this fucking town for a while to see the sun" :) de nekem tetszik, ez Brüsszel...

1st fact: Holnap megyünk Anderlecht meccsre, kötelező vásárolnom egy sálat, bővül az internacionális lila-sál kollekcióm egy újabb darabbal!!

2nd fact: Megláttam a lakótársamon egy Université Catholique de Louivan polót, ami nekem nagyon bejött, és megkértem, hogy szerezzen egyet. Európa egyik legrégebbi egyeteme, ráadásul az egyik leghíresebb, presztízsből kell ilyen póló :) Elméletileg jövő hétre meglesz.

3rd fact: Az egyik kanadai lányon megláttam egy sálat, ezt:
http://store.hbc.com/scarves/canadian-olympic-team-unisex-dual-sided-scarf/prodRVAAF903.html
Ez a kanadai téli olimpiai csapat sálja, karácsonykor hozzák nekem Kanadából, niceeee! :)

Ezek tök jó emlékek lesznek majd később, meg sztem nagyon pengén is néznek ki, ha meglesz a másik két cucc, akkor fényképezem őket.

Ezt a videót nem tudom ki vágja, nem vagyok egy kosárlabda fan, de azért ez elég kemény Kobe bácsitól:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr561554631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.11.26. 20:46:51

A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezdik el edzésen gyakorolni ezt a moveot, mert simán jó lehet. Nyilván nehéz, ellenben a palánk alá beszaladós és a védő testtel kilökős támadásoknál jó lehetne.
süti beállítások módosítása