Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Érdekes videók

2009.11.17. 01:55 szpiti

Mivel az utóbbi három napban sok értékelhetőt nem csináltam, és nem is tudom, hogy tűnt el ilyen észrevétlenül ez a háromszor 24 óra..., ezért dobok most pár érdekes videót, amik nekem bejöttek.

De tényleg, pénteken volt egy projekt csapat beszámolónk, sima ügy volt, aztán semmi, szombaton semmi (este azért volt egy erős buli), a vasárnapi félnapon megint semmi, aztán hétfő lett, és kimostam a ruháim, ezek a legemlítésreméltóbb momentumok a hétvégéről :)

Na, jöjjenek a videók.

Örök kedvenc lesz a idei Sziget videó, ez a csávó egyszerűen zseniális, most úgy látom beszállt egy másik bizniszbe, ez is egész jó. Nézzétek meg a related-eket is:)

Egy nagyon frankó klip, frankó zenével:

Ez a Family Guy rész errefelé elég nagy visszahangot kapott, én azért mosolyogtam rajta:

"Na, idegyertek gyökerek" :) Nem tudom, hogy adják-e a Comedy Central-on a többi városnéző körútat Cartman tolmácsolásában, de én már nagyon várom, hogy youtube-on legyen: 

És a portugál- bosnyák meccsen az év egyik legnagyobb kihagyott helyzete, a videón 1:33-tól:

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr771530882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Balade Dromadaire Marrakech 2018.11.29. 23:25:56

Ezekre figyeljünk, ha egyedi poszterrel díszítenénk a falat! - Kocka blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.11.17. 15:07:35

Hát B, lehet én is nagyon ráérek, de végignéztem a videókat, van amin sírva röhögtem. Szerintem az összes iWiW MLM megkeresésre meg lesz a standard válaszom az első videóval. A többi annyire nem ütős, de ez nagyon ott van. Ez pont a héten jött, ideális lesz:

"Szia Gábor!

Remélem szép ez a nap és még szebb lesz ezután. Szimpatikusnak találtam az adatlapot és bátorkodtam írni ezt a levelet. A munkám folyamán sok hasonló emberrel beszélgettem már. Egy pillanatot megér az adatlapom. A nevem XY 4 éve találkoztam ezzel a vállalkozással, fiatal vagyok, lehet, éppen ezért vagyok olyan nyitott a világra, pozitívan gondolkozok és szeretem a kihívásokat. Főleg Budapesten tevékenykedek felnőtt vezető képzés keretein belül, piacbővítéssel és csapatépítéssel foglalkozok. Jól bevált módszerrel dolgozunk nem értékesítés, nem emberek rábeszélése olyan dolgokra, aminket nem is akarnak. Nincs tőke befektetés és akár iskola vagy munka mellett is tudunk együtt dolgozni.
Részidős munkába 5-6 fős csapatokba keresek embereket vagy az élére, mint vezető, szimpatikus talpraesett, céltudatos és megbízható embereket keresek. A pénz nagyon jó én a mai átlag 3 szorosát meghaladó pénzt keresek, de levélben nem akarok (nem korrekt módon) pénzekkel dobálózni. Átlagosan napi 2-3 óra munkáról van szó.
Amennyiben felkeltettem az érdeklődést , úgy javaslom, üljünk le beszélni róla! Az egyszerűség kedvéért beszéljünk telefonon vagy a XY@xy.hu címre kérem a pozitív választ, mert az iwiw ahogy tudjuk nem kiszámítható. A számom az adatlapomon.
Minden jót kívánok addig is,
XY"

A klip is király,bár a szám nekem nem adja annyira. A SP promó viszont megint sírva röhögős.

tsb 2009.11.17. 20:23:21

Első télleg odavert!! thx

szpiti 2009.11.19. 20:03:53

Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re...
"Ne mej el, nem piramisjáték!" :)

Ez a csávó kurva jó!!
süti beállítások módosítása