Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

A távolmaradásom oka...

2009.11.11. 16:10 szpiti

... az, hogy a hétvégén meglátogatott Anya, így nem volt időm írkálni mostanában.

De nagyon király volt, körbemutogattam mindent, lejártuk a lábunkat, jó volt kicsit családi környezetben lenni! És egyáltalán nem elhanyagolható módon a hűtőmbe is került mindenféle földi jó :)

Először is a pénteki megérkezés után rögtön körbesétáltunk pár szépen kivilágított épületet, majd egy nagyon fain kocsmában ittunk egy sört:) Aztán másnap kezdődött a móka, az egész várost megnéztük, Atomium, European District, brüsszeli diadalív, Notre Dame, templomok, Grand Place, stb. egy pár dolog nekem is újdonság volt, pl eddig még nem láttam nyitva a Cathedral ajtaját, most is csak a mise miatt volt kb 10 percig nyitva, de ez pont elég volt, hogy benézzünk, elég fain belülről is. Egyébként teljesen lehidalok ezektől a flamand stílusú templomoktól, kegyetlen, hogy egy ilyet mennyi ideig építhettek, mire minden kis vízköpőt kifaragtak...

Aztán vasárnap elmentünk Brugge-be, az Észak Velencéjeként aposztrofált belga városba. Nagyon hangulatos, javaslom mindenkinek aki erre jár :) Romantikus hangulat, csatornák a városon keresztül, ideális hétvégi program. Ja meg hát, az In Bruges - ből is ismert épületek, a toronyba fel lehet mászni, állítólag onnan már látszik a tenger is. Egyébként csak zárójelben jegyzem meg, hogy nekem nem tetszett az a film, ellentétben az emberek nagy részével... Nem tudom, valahogy nekem nem adta...

Aztán mivel onnan 20 percre van a seaside, így megnéztük azt is. Először azt hittük, hogy ilyenkor senki nincs Knokkéban (a város, ahol van a homokos tengerpart), errefel tömve volt emberekkel, de kb úgy, mint karácsonyi vásár idején a Westend... Nagyon király volt egyébként, csak fura télikabátban a tengerparton pózolni :) Itt egy kép:

 Hétfőn meg az itteni supermarketben ejtettük meg az otthonra szánt belga sör+ belga csoki ajándékvásárlást.

Szóval ez volt tömören a hétvége, örülök, hogy láttam anyát, meg kicsit beszélgettünk mindenféléről.

Azt meg nagyon remélem, hogy a héten lesz valami jó buli mostmár! :)
Na most megyek főzök egy paprikás krumplit :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr671518106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viti2 2009.11.11. 23:48:13

Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az In Bruges pedig hatalmas királyság, nem véletlen, hogy azóta is iMDB top 250
süti beállítások módosítása