Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Első vizsga

2010.01.12. 21:03 szpiti

Hi All!

Tegnap megvolt az első kinti vizsgám, elég sima volt.
De mielőtt erről beszámolnék, linkelek valamit. Tegnap vizsga után egész nap kockultam kb, szóval minden szart megnéztem, amit facebook-ra feltettek az emberek. Ha még valaki nem láttam volna, milyen a világ magyar szemmel:
http://pics.blameitonthevoices.com/s.php?f=012010&p=europe_according_to_hungarians.jpg
Ultra nagy, még mindig tudok rajta röhögni!! :)

Szóval Physical Communication a tárgy neve, elég nagy részét már tanultam itthon is, hullámterjedés levegőben, modulációs technikák, na ezeket utálom kurvára, meg hasonlók.
Bementem a vizsgára, 9-kor volt meghirdetve, 9 előtt 5 perccel kopogok a a tanár ajtaján, hogy hol lesz a vizsga, azt mondja, mindjárt kerítünk valami helyet :)) Úgy kell ezt elképzelni, mintha az I épület második emeletén lennék, egy nagy tanszéki laborban, és kb 5 ilyen kis benyúló helyiségbe, irodába bekukkantottunk, hogy van-e ott hely :) Egyikben volt,  a másik 5 emberről fogalmam nincs, hogy hol írták a vizsgát... Amiért ez így történt, az az, hogy a vizsga open book, azaz bármit használhatsz. Van 15 perced, azalazz jegyzet, könyv, laptop, bármi, csak másik ember segítségét nem kérheted. A lényeg, hogy oldd meg a kérdést!!
Két tanár tartotta, mindkettő egy-egy kérdést tett fel. Az egyik az annyira nem volt triviális, az utolsó előadás anyagából kérdezett, én meg az uccsó kettőn nem voltam, szóval a felkészülési időben wikipédiáztam, meg kiírtam mindent a slide-okról, csak a keresztkérdésekre már nyilván nem tudtam válaszolni, mert olyan sok magyarázat nem volt hozzá, amit elvárt volna. Ő mondta, hogy oké, hát voltak foltok, de egyébként korrekt, majd megbeszéli a másik tanárral.
A másik tanár sietett, mert külföldről fontos vendéget várt ( az ilyen a legjobb amúgy, vagy 1 perc alatt átmész, vagy olyat kérdez, amit úgysem tudsz és hello:)), egy feladatot adott, kiszámoltam, mondtam, hogy megvan, de lehet, hogy elszámoltam, mert elég irreális az eredmény, mondta, hogy hát igen, de az már jó pont, hogy ez feltűnik. Aztán kérdezett egy egyszerűt, 1 szó volt rá a válasz, és mondta, hogy akkor jó, az ő része az perfect :) Megadja a 17 pontot. Ami azért érdekes, mert elméletileg itt 20 pont a skála, és ha perfect akkor miért nem 20 pont? Láttam a lapjára 19-et is felírva más neve mellé, szóval nem értem, hogy ez most hogy van... Más erasmusos is észrevette már ezt, lehet, hogy itt a perfect az csak simán jó?? :)

Egyébként itt van egy táblázat, hogy melyik országban hogy osztályoznak, rákerestem tegnap, hogy mi ez a 17 pont, ez alapján 5-ösnek számít...
http://www.vub.ac.be/gst/eurobio/20eb.html
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr641667691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása