Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

5 nap múlva otthon - part1

2009.12.12. 14:21 szpiti

Hú de rég írtam! Sajnálom, mert élveztem mindig irogatni, meg lett is volna mit, dehát ahhoz több szabadidő kellett volna az utóbbi napokban.

Megpróbálom összefoglalni, hogy mi is történt velem az elmúlt bő egy hétben.

Az egész valahol ott kezdődik, hogy dec elsején elmentünk korizni, ami nagyon pengére sikerült. A karácsonyi vásárnak nagyon jó hangulata van, csillogó-villogó óriáskerék, koripálya, ezer stand, forraltbor illat, szóval tipikus karácsonyi. Ami meglepetés, hogy eddig bármerre voltam, az ilyen spontán felállított koripályák mindig full tömve voltak, de ez sosincs annyira tele, sőt, amikor mi voltunk, akkor kb 30-40 ember lehetett rajtunk kívül. Itt egy kép, sztem mindent leír, hogy miről beszélek, alatta meg egy kép a koripályáról, ahogy éppen próbálom az egyensúlyomat megtartani:


Az ezt követő este megtartottuk a pre-karácsonyi partit a koliban, volt karácsonyfa, szépen feldíszítve sörösdobozokkal :D, a lányok csináltak mindenféle finom süteményt, forraltbort, kicsit felkészültünk a karácsonyi hangulatra, beszélgettünk, játszottunk "I have never..." -T .Ezen a képen látszik, hogy milyen jó ajándékok kerültek a fa alá :) Az volt a policy, hogy mindenki miután megitta a sörét, befújta ezzel a hóimitátor spray-vel, és felakasztotta a fára, komolyan jól nézett ki :)
Szóval tiszta karácsonyi hangulatba kerültünk. Egyébként nem tudom, hogy otthon milyen az idő, de itt folyamatosan esik, hideg sincs annyira, így a karácsonyi fílinget az utcáról áradó fényár pótolja. Komolyan olyan szinten fel van díszítve egy-két utca, nagyobb tér, hogy nem is értem, hogy a környéken hoyg tudnak aludni az emberek.

A főtér a Grand Place, meg külön nagyon hangulatos, van egy betlehemi bábjáték felállítva, ami körül élő birkák vannak, a tér közepén egy hatalmas kékek világító karácsonyfa van, a városházára meg folyamtosan ki van vetítve egy fényjáték, közben szól a zene, iszonyat jó. Valaki úgy fogalmazott, hogy napokig el bírna ott állni :) Ami azért nyilván unalmas lenne, mert minden nap ugyanaz a playlist, de azért egy 2-3 órányi anyag biztos van.

Na hát először egybe akartam írni mindent, de kicsit elszálltam a karácsonnyal, szóval új post, új hangulat következik :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr471592462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása