Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Sales

2010.01.03. 23:09 szpiti

Na nem kaptam semmiféle sales manageri állást, és nem is adtam el semmit iszonyat faszipántos(ezt a szót most tanultam az egyik blogról, nekem tetszik:)) módon, hanem ez a bejegyzés a brüsszeli karácsony utáni kiárusításról fog szólni.

Itt törvény írja elő, hogy mikor lehet kiárusítás, egy évben max kétszer, és azt is meghatározza, hogy mikor kezdődhet. A karácsony utáni leárazás szezon idén január 2-án vette kezdetét, gondoltam elmegyek körülnézek az egyik ilyen bevásárló utcán, ahol a számomra érdekes üzletek találhatók.

Már az utca elejére érve láttam, hogy ez elég meredek dolog volt, mert hihetetlen tömeg fogadott. Megpróbáltam csinálni egy képet, valamennyire látszik, hogy mennyi ember van ebben az utcában:Ez itt a kb Váci utca szintű bevásárló utca, a szemben lévő irodaházig tart, és itt az elején azért látszik, hogy mennyi ember van, na én végigsétáltam, egész az utca végéig ilyen tömeg volt. Ami még vicces, hogy ennek a végében van még egy kb fél Árkád méretű pláza, ahol legalább 50%-ban ugyanazok a boltok találhatók meg mint az utcában... :)

Na hát bemenni bárhova is órási naivság volt tőlem, mert komolyan azt gondoltam, hogy majd veszek egy-két inget, meg jól jönne egy ünneplős cipő is...
Minden boltban az ajtóig álltak az emberek, belül undorító módon összetúrva az összes ruha, mint egy harmadosztályú turkálóban, ráadásul az emberek lépkedtek a ruhákon, meg baszkodták  vissza a polcokra a cipőket, mint a hentesnél a karajt... Szóval egy jó adag maradandó károsodást szenvedett.
Minden pénztár pörgött minden boltban, így is kb 30 ember állt minden sorban, szóval hamar eldöntöttem, hogy ma nem fogok semmit venni, de azért bementem pár boltba, hogy megnézzem, mennyi alpáriak tudnak lenni az emberek.
Egészen undorító volt, hihetetlen, hogy emberek mennyire meg tudnak bolondulni ha valamit féláron adnak...

Majd valamikor egy-két napon belül visszanézek, hátha maradt még értékelhető cucc...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr421643709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása