Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

MTV

2009.11.24. 20:21 szpiti

Hello!

Ugye tanulás közben/helyett mit csinál az ember szívesen? Bármit :) Abból is legjobb az internetes cikkek olvasgatásával eltölteni az időt, így olyanokat lehet megtudni, hogy milyen halak élnek a mélytengerben, vagy pl facebook-on a mindenki által feltöltögetett képeket megnézni, stb...

Szóval valaki mondja már el nekem, hogy mi ez a para az MTV-vel most? Jól gondolom, hogyha ez az állami televízió, akkor ez állami pénzből finanszírozódik, azaz a miénkből. Ha jól tudom most újították fel a stúdiót, kb 4-5 milliárdból. Bár itt a stúdiós kollégák jobban értesültek szerintem, de valahol itt lehet az összeg, ha nem tévedek.

Most meg beforgatják az egészet? Az egyik oldalról az oké, hogy Gyárfást kikúrták, így az általa menedzselt műsorok is mennek, ahogy régebben Fábry fogalmazott a Napkeltével kapcsolatban: "Visszakerül oda, ahová való, az ATV-re"... De hogy most akkor megvonják az állami támogatást, megszűntetik a műsorokat, és becsődöltetik az egészet? Megint jön a szép magyar valóság, felújítunk valamit csitrilliárd forintért, aztán bekúrjuk a susnyásba, mert már unokatesó kisajtolt a projektből 300 misit? Vagy most mivan...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr751549884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása