Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Újabb céges prezi

2009.10.24. 16:40 szpiti

Voltunk csütörtökön az Ernst&Young céges prezijén. Nem volt különösebben érdekes, de az eleve jó pont volt, hogy kb 50-en voltak a teremben, és csak mi 3-an voltunk külföldiek, így miattunk angolul volt az egész.

Olyat viszont sehol nem láttam, hogy az utolsó előtti slide-ra feltették a számokat. Egész konkrétan leírva, hogy milyen csomagot kapsz amikor felvesznek:

bruttó 2000 eurós kezdő +
havi 50 eurós képzési hozzájárulás +
napi 9 eurós étkezési hozzájárulás +
havi 40 eurós telefonszámla hozzájárulás.
Külön kihangsúlyozták, hogy ezekben a plusz hozzájárulásokban az a legjobb, hogy nem szarakodnak utalvánnyal, meg céges számlával, hanem utalják a bankszámládra az összeget minden hónapban.

Aztán minden kezdő dolgozó kap céges laptopot meg céges autót. Ott volt egy csaj, ő két éve dolgozik az EY-nál, és eddig egy Corsával járt, most kapott egy Mini-t. Egy Minit bazzeg, ezt el se hittem...
Frankón nem hallottam még olyan cégről, ahol minden kezdő dolgozó autót kap, ez szép!

Azt azért bekérdeztem, hogy van-e bértárgyalás vagy mindenki ezt a csomagot kapja. Azt mondták, hogy nem érzik úgy, hogy két frissen felvett munkaerő között bármilyen különbséget kellene tenniük, bár megadják a lehetőséget, hogy meggyőzzem őket, arról, hogy én többet kapjak :)

Na szóval ezt lehet itt megkeresni, 150 embert keresnek, mindenféle területre :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr81472072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tséká 2009.10.26. 00:43:49

A hozzáállás korrekt ! Bár ne tudom az ottani árkörülmányek között ez mennyire kirívó..Mindenestre magyar értékrend szerint tetszetős !

viti2 2009.10.26. 01:25:55

Jól hangzik. Jelentkeztél már?

szpiti 2009.10.26. 11:02:01

Gondolkoztam, hogy elmegyek a recruit day-yre, hogy mennyit ér az angol tudásom, meg egyébként is érdekes lehet...

Egyébként ez itt is elég jó kezdőnek számít, főleg az extrákkal. Meg ha jól tudom, itt kicsit barátibb az adórendszer, még nem néztem utána, de valaki azt állította, hogy a kétezerből 1600 lesz nettóban...
süti beállítások módosítása