Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Randomságok

2009.11.03. 00:25 szpiti

Hello!

Na most megint jó sokáig nem írtam semmit, de elég elfoglalt voltam... :)
Voltam Halloween Party csütörtökön, igen jó volt, hamarosan jön róla külön post, aztán pénteken pihenőnap volt, szombaton mentünk Lille-be, jön róla mindjárt külön post, vasárnap sajnos pihennem kellett a szombat estét, így elég rövid napom volt :) Ma meg egész nap egy projektet hegesztettünk 2 másik arccal, szóval a mai nap a tanulásé volt.

Na de megint eszembejutott pár egymáshoz egyáltalán nem kapcsolódó dolog, szóval ezeket most így feldobálom, szokás szerint.

Az első, hogy Komcsy-nak hála, sikerült meghekkelnek a blogot, hogy beszúrja a törést, így kicsit elfogadhatóbban néz ki :) Nem tolja ki a rakás szöveget egy oldalra, esztétikusabb, stb., szóval ezúton is köszönöm! :)

Az elmúlt időszakban láttam egy pár elég fasza plakátot, mindenféle buliról meg koncertről... A teljesség igénye nélkül október- novemberben ezek az emberek fordultak/fordulnak meg Brüsszelben: Sean Paul, Akon, David Guetta, Moby, Prodigy, Pitbull, Sven Vath, James Holden, Bob Sinclair. Na most akárhogy is vesszük, ez egy veretes névsor, mégha nem is mondom, hogy mindenkit sajnálok, hogy kihagyok, de akkor is. Két hónapon belül. Ja és most jön a legnagyobb: múlt héten Vengaboys koncert volt Kortrijkban. Valaki gondolta volna még, hogy ezek élnek???? :)

Van itt egy lengyel gyerek, jóban vagyok vele, a múltkor gondolt egyet, és elindult stoppal Barcelonába :) Odaállított az egyik német gyerek elé, hogy: "Kérhetek egy szívességet? - Persze! - Akkor add már le ezt a papírt holnap a tanszéken, mert én most indulok Barcelonába stoppal" :)
Végül Párizsig jutott el, ott eltöltött egy éjszakát az utcán, aztán foglalt egy buszt :) Azt mondta még sosem félt annyira, mint a párizsi éjszakában egyedül...

Ja, ha már utazás, most tervezzük, hogy megyünk Londonba valamikor novemberben egy hétvégére. Remélem sikerül találnunk valami reasonable árat...

Sirály küldte múltkor ezt a szösszenetet Modor Tibitől, sztereotípiák az erasmusos diákokról, sztem zseniális:
http://modoros.blog.hu/2009/11/01/olvasoi_rovat_a_cserediak
Egyébként is rég néztem már szlengblogot meg tardát, most rácsekkoltam kicsit.

Tegnap elég sokat skype-oltam Vitivel, így legalább megtudtam pár dolgot otthonról, ha már senki nem írt emailt, hogy mi a helyzet... (természetesen nem megsértve azt a két embert, aki igen, de hát az mégsem hangzik olyan drasztikusan:))

Amúgy csak nekem ilyen fos a blog.hu, vagy most tényleg nem jeleníti meg a hátteret???

Még tuti volt valami a fejemben, de most nem ugrik be...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr181494578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása