Dübörög a ház!

Írok egy kis blogot, hogy jelet tudjak adni magamról Brüsszelben...

Eső counter

Esős napok száma mióta itt vagyok: 10/2 ( eltöltött napok száma/esős napok száma)

Buli counter

Bulis napok száma mióta itt vagyok: 10/6

Friss topikok

  • viti2: A sálakhoz grat, szerintem a kanadás elég király, biztos a többi is jó. Kíváncsi vagyok mikor kezd... (2009.11.26. 20:46) Milyen cuccaim lesznek....
  • kutyacica: @szpiti: na Szpiti ez kiralysag! En dec11-en megyek, akkor majd mindenkeppen ossze kell futnunk! A... (2009.11.20. 22:39) Lille-ben jártam
  • szpiti: Jaja, örülök, hogy mostanában senkinek nem jutottam eszébe, hogy ideális alany vagyok MLM-re... "N... (2009.11.19. 20:03) Érdekes videók
  • viti2: Mire mi megyünk profi idegenvezető leszel, mert kb ugyanezt a programot fogjuk végigcsinálni. Az I... (2009.11.11. 23:48) A távolmaradásom oka...
  • kutyacica: @viti2: +1 ez milyen zene mar :))) aztan majd csak figyeljel, iden en is Halloween-ezek vegre, k... (2009.10.31. 05:16) Hát akkor táncoljál...

Érdekes, megmagyarázhatatlan probléma

2009.09.28. 13:33 szpiti

Beköltöztem az új helyemre, egész jó, majd később post-olok róla, azért is voltam passzív az elmúlt napokban, mert a mindenféle problémákat próbáltam megoldani, az egyikre várnék megoldás javaslatokat....

Amivel legtöbbet baszódtam, az a netvarázsolás. Julianál wifi volt, az teljesen faszán működött. Itt viszont kaptam egy kis egyszerű modemet, ha valakit érdekel, egészen pontosan ilyen fajtát:
http://www.devolo.co.uk/consumer/10_dlan-duo_starter-kit_product-presentation_1.html?l=en

Az elején szuperul működött, aztán elmentem egy időre, eltűnt a net... Aztán kicsit visszajött, de lassú volt, aztán másnap felkeltem akkor eleinte volt, aztán azonnal megszűnt és nem találtam meg utána a fonalat...
Átmentem Juliához, leszedtem kiba sok drivert, ehhez a modemhez is, az én hálókártyámhoz is, visszajöttem, és anélkül hogy bármelyiket is feltelepítettem volna, hibátlan netem volt. Na mondom bazzeg, akkor gyorsan használom amíg lehet, le is ültem. Egy idő után kezdett merülni az akksi, bedugtam a töltőt, elment a net!!! Mondom ilyen nincsen, mi lehet már megint, csak bedugtam a töltő kábelét... És kihúztam, és megint volt net!!!! Ez most mi? Azóta is bármikor bedugom a töltőt, megszűnik a net, kihúzom, minden rendben. Valaki tudja miért? A noti nem lehet rossz, otthon is használtam már az ethernet csatlakozóját, minden rendben volt...

Aki megoldást ad a problémára, annak megy a sör! De megoldás nélkül pusztán a jelenség magyarázata is érdekelne....

Na most meg megyek, mert egy csomó dolgom van, vennem kell pár cuccot a szobába, lassan fodrászhoz is mennem kéne, kajám sincs a hűtőben, szóval egy körút lesz...

5 komment

Címkék: net para probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://duborogahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr281412695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tséká 2009.09.29. 00:52:25

Köszönöm a testre szabott feladatot !
A kütyü amit használsz az u.n. Powerline technológiát használja. Az ábra jó kis magyarázat ehhez. Nem csinál mást mint egy hosszú usb vagy ethernet kábelt. Annyi a trükk hogy az összes kommunikációs bitet fogja és ügyes villamosmérnöki tranzformációkkal ráilleszti a 220-as táphálózatodra. Aztán a másik oldalon meg vissza. A töltőd azért zavarja be mert kapcsoló üzemű tápegység. Nem mennék bele nagyon, az a lényege hogy baromi nagyfrekin tranzformál. Nagyon hasznos nagyon szép nagyon ügyes az összes kapcsolóüzemű táp csak az a baj velük hogy igen csak zajolnak. Mivel hallható tartományon felül működnek, ezért mindenki leszarja hogy hol zajong, csak nálad ez pont a szívás forrása, mert valószínűleg itt kommunikálna szerencsétlen powerline eszközöd.

Tséká 2009.09.29. 00:54:27

Tanács: Keresd meg a forrást és próbáld meg ne ezzel a szutyokkal átvinni az adatot. Mindenhol szar ez, csak azért szokták néhol használni, hogy ne csináljanak ementáli sajtot egy épületből.
-
Ilyen hosszú okoskodó komment után mindenki nörd buzinak fog tartani, de azért a sör jár :D

Benjen 2009.09.30. 21:26:48

Hali Tibi!

Jó, hogy nincs neted, ha a modem tápját húzod ki, mikor bedugod a noti tápját! :P
Na ez csak vicc volt...

Egyébkét CSéKá-nak igaza van: a gyenge (madeincsájná) minőségű kapcsolóüzemű tápok dúrva felharmónikus tarttalmú áramokkal szennyezik a hálózatot. Szal egyszerre nem fog menni a kettő...

Vigyázz magadra...

Bendzsi

szpiti 2009.10.01. 15:43:26

@Tséká:
Köszi, így már értem, megoldani mindenesetre nem tudom, fasza. Jól szét lesz kúrva a tápom, mire hazamegyek a folyamatos ki-be dugdosástól...

Azért jó tudni, hogy vannak még villamosmérnökök a Földön :)

Tséká 2009.10.05. 02:12:51

@szpiti: Nem tudod megoldani hogy inkább wifin vagy kábelen netezel ? Csak azt kell kiderítsd hogy hol a rúter ami ráteszi a 220 ra a netedet, és onnan kihúzni egy jóféle ethernet kábelt, vagy wifi AP-t telepíteni oda.
Ha egyik sem megy szólj, és kitalálok erre is egy megoldást, de a legjobb a fenti kettő.
süti beállítások módosítása